Viitorul: O lume de sclavi

Ce au facut americanii in ultimii 30 ani, prin consumul excesiv, va avea urmari destul de severe asupra generatiilor viitoare. Modul in care a evoluat nivelul datoriei nationale a Statelor Unite este de-a dreptul ingrijorator. “Am acumulat cel mai mare munte de datorii din toata istoria lumii, iar copiii nostri si nepotii nostri vor trai cu aceste datorii tot restul vietii lor”, scriu cei de la businessinsider.com, care au pus cap la cap niste cifre interesante despre datoria americana. In urma cu 30 de ani, nivelul total al datoriei americane era sub 1.000 de miliarde de dolari si era considerata la acea data ca fiind o adevarata criza nationala. Acum, datoria nationala este de 14 ori mai mare. La 28 decembrie 2010, datoria nationala a Statelor Unite era de 13.877.230.355.933 de dolari (aproape 14 mii de miliarde de dolari), conform treasurydirect.gov. 
Daca guvernul american ar incepe chiar acum sa plateasca aceasta datorie cu o rata de un dolar pe secunda, ar fi nevoie de 440.000 de ani ca sa o termine de achitat. Daca ar plati cu o rata de 10 milioane de dolari pe zi, i-ar trebui nu mai putin de 3.800 de ani sa termine de platit. 
Datoria nationala a Statelor Unite creste cu 4 miliarde de dolari pe zi. Guvernul american imprumuta 2,63 de milioane de dolari in fiecare minut. 
Conform unui raport al Trezoreriei americane, nivelul acestei datorii va atinge nivelul de 19,5 mii de miliarde de dolari in 2015. Pina in 2019, nivelul dobânzii la aceasta datorie este de 900 de miliarde de dolari. 
Daca ar fi puse cap la cap 1.000 de miliarde de bancnote de 10 dolari, acestea ar putea face inconjurul planetei de 380 de ori. Cu toate acestea, suma nu ar fi suficienta pentru a stinge datoria nationala. 
Actualul congres american a produs o datorie mai mare decât primele 100 de congrese americane la un loc. 
La fiecare dolar pe care guvernul american il cheltuie, 41 de centi sunt imprumutati. 
Datoria guvernului american catre China reprezinta un echivalent de 10.000 de dolari la fiecare familie de americani. 
Daca v-ati fi nascut in timpul lui Iisus Hristos si cheltuiati câte un milion de dolari pe zi de atunci, nu puteati sa cheltuiti 1.000 de miliarde de dolari. Ei bine, statul american va acumula 1.000 de miliarde de dolari doar in 2011. Daca in acest moment ati incepe sa cheltuiti câte un dolar in fiecare secunda, ati avea nevoie de 31.000 de ani pentru a ajunge la aceasta suma. 
In cazul in care ritmul de indatorare se va mentine la acest nivel, datoria va ajunge la peste 700% din PIB in anul 2080. 
Cititi si: "Sumar articole"

5 Response to "Viitorul: O lume de sclavi"

  1. Anonim says:

    Calea Lactee se mai numeste si calea robilor, a robotilor:adn facut in laboratoarele asa zisilor zei. Cine sa stie cu adevarat adevarul?. Accepti ca esti o replica adn, o clona cu propria ta baza de date, cu porti de intrare si de iesire a informatiei sau te crezi o fiinta creata?. Esti o celula gigant rezultata din incrucisarea a doua adn si atit. Nascut din pacat si viitor a unei degradari jalnice.

    Anonim says:

    Cam prea biblic... comentariul zau asa

    Anonim says:

    viitorul sta in educatie, sanatate, agricultura,ecologie,armata ca sa fim sanatosi, sa avem ce manca, sa putem munci, sa protejam mediul si sa ne putem apara iar numarul oamenilor sa-l lasam in plata lui Dumnezeu.

    Anonim says:

    Cine poate pedepsi toate nelegiuirile care s'au facut numai in sec XX?...,atunci nici o constitutie a oricarui stat de drept nu este verticala

    Anonim says:

    Mărturia mea despre cum am devenit membru al Illuminati. Vreau să cunosc oameni care doresc să se alăture marilor Illuminati ca un mare membru al Illuminati care mă vor ca un mare membru. Numele lui este Lord Felix Morgan. Ajută-mă să-mi recuperez viața din stadiul morții. A fost externat după aproximativ 5 ani și șase luni. După ce a fost trădat de atât de mulți membri ai Illuminati. De-a lungul anilor, am fost fără speranță și financiar pe teren. Dar într-o zi, în timp ce navigam pe internet, am dat peste postarea Marelui Membru al Illuminaților Lord Felix Morgan și am spus că dacă ești unul dintre marii membri Illuminati, poți fi faimos, bogat și de succes în viață. L-am contactat și i-am explicat totul și mi-a recomandat înregistrarea folosită și am plătit pentru ca membrul mare să mă înceapă și am fost inițiat în Ordinul Mondial al Illuminati. După aceea, mi-au dat toate instrucțiunile și mi-au spus că, după inițiere, noii membri vor fi recompensați cu suma de 1.000.000 USD în numerar. Cu ajutorul lordului Felix Morgan. Am fost pe deplin inițiat ca membru cu drepturi depline al Illuminati. Dacă sfatul tău este că ai mai încercat un escroc sau că ai încercat, depinde de mine să te ajut să te alăture, așa că încearcă pe Lord Morgan. Este cea mai bună șansă de a deveni ceea ce îți dorești în viața ta viitoare. Contactați-l prin WhatsApp +2348055459757 sau e-mail: Illuminatiofficial565@gmail.com

Trimiteți un comentariu

Blog Archive

Powered by Blogger